    From: "Marek" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypowiedzenie mediów.
    Date: Sun, 7 Oct 2007 20:21:19 +0200

    Witam.

    Czy istnieje możliwość wypowiedzenie mediów (gaz i prąd) ?
    Mieszkam w "bliźniaku". Gaz i prąd doprowadzone są do mojej części budynku.
    Gaz do sąsiada przechodzi przez część działki, na której chciałbym
    dokonać rozbudowy swojej części bliźniaka. Przy okazji dobrze byłoby aby
    miał własne
    przyłącze energetyczne, ponieważ zabezpieczenie główne jest u mnie i raz na
    jakiś czas
    jak się sąsiad weźmie za spawanie to biega do mnie bo mu "korki wybija" (ale
    to inna sprawa...).

    Jak najszybciej można rozwiązać tą sprawę ?
    Za wszelki rady z góry dziękuję.

    --
    Marek.