  • Data: 2003-08-20 11:09:24
    Temat: Wypowiedzenie, ciąża i L4- pomózcie.
    Od: "kijes" <k...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    złożyłam wypowiedzenie pracy uzasadnione zmianą miejsca zamieszkania oraz
    zameldowania (umowa była na czas nieokreślony, pracowałam tam blisko 5 lat).
    Kilka dni po tym fakcie okazało się że jestem w ciąży. Czy pracodawca ma
    obowiązek na moją prośbę wycofać wcześniej złożone przeze mnie
    wypowiedzenie? czy to może być tylko jego dobra wola? Jeśli nie będzie
    chciał wycofać, czy z chwilą kiedy przestanę być pracownikiem, będę miała
    prawo do świadczeń z ZUSu na podstawie L4? Jestem w tej chwili na zwolnieniu
    i ponieważ ciąża jest zagrożona, zanosi się że zwolnienie będzie ciągłe.

    Dziękuję za pomoc
    Dorota