  • Data: 2005-08-03 20:56:37
    Temat: Wynajem mieszkania za pośrednictwem Agencji N
    Od: StudentK<a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Niedawno podpisałem umowę pośredniczenia najmu z pewną agencją
    nieruchomości, na podstawie której agencja pobiera opłatę za pośrednictwo. Na
    umowie z agencją znajduję się adres mieszkania [ulica XXX 54/ 2], natomiast na
    umowie najmu podpisanej z właścicielem mieszkania jest adres mieszkania [ulica XXX
    54 nr mieszkania 10]. Agencja pobiera opłatę dopiero po wynajęciu
    proponowanego mieszkania. Więc jeżeli ja wynajołem mieszkanie u włąsciciela
    polecoonego przez agencję, ale mieszkanie pod innym adres miz na umowie z
    agencją, to czy muszę wywiązywać się z umowy podpisanej z tą agencą
    nieruchomości ? Czy moegę nie zapłacić za pośrednictwo ?

    Proszę o szybką odpowiedź,

    -> http://usenet.pomocprawna.info