  • Data: 2003-09-20 16:54:18
    Temat: Wynagrodzenie za pracę w porównaniu...
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    dawno temu.. przez co pewnie pytanie jest nieco retoryczne.
    pod namową mojej siostry rozpocząłem współpracę z pewnym stowarzyszeniem
    wydającym m.in. miesięcznik. Współpraca ta trwała około 2 lata, a po jej
    zakończeniu niektóre prace, którymi się zajmowały przeszły na inną
    osobę, która dostawała za nie bodajże 500 zł miesięcznie.

    Czy można wnioskować o jakąś formę rekompensaty skoro ta druga osoba
    dostawała jakieś pieniądze za to?
    Przyznaję, że wtedy traktowałem jako zajęcie pod wpływem próśb..
    i specjalnie mocno nie zależy mi żeby o coś walczyć.. ale tak z
    ciekawości.

    przy czym moja współpraca jest dobrze udokumentowana, a mój następca
    nie miał żadnego doświadczenia więc nie wchodzi w grę np. uznanie
    moich prac za staż czy coś takiego.. ;-)

    czy można potraktować to np. jak wyłudzenie?

    acha.. dostałem od nich 1000zł za zrobienie serwisu WWW sponsorowanego
    przez Batorego.

    Artur Górniak