  • Data: 2003-09-20 18:37:02
    Temat: Re: Wynagrodzenie za pracę w porównaniu...
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Że Pana następca wyłudził pieniądze od stowarzyszenia? nie widzę tego
    > również.
    nie.

    że moja z nimi współpraca została wyłudzona ;-)
    w końcu to już nie moja broszka jak się ułożyło między nimi, a następcą.

    a swoją drogą czy jeśli np. doszło do konfliktu z pracodawcą wskutek
    zbyt wysokich oczekiwań co do pensji, a następny zatrudniony dostawałby
    wyższe wypłaty to czy można pozwać pracodawcę?

    czy można we wniosku o rozwiązanie pracy zawrzeć inforamcję, że z powodu
    zbyt niskiej pensji i na podstawie tego wnieść sprawę jeśli następca
    dostałby wyższą, a nie miałby większego doświadczenia? ;-)

    czy może w jakiś inny sposób można argumentować coś takiego?
    czy prawo przewiduje takie coś?
    przyjmuję, że wchodzi w grę rozwiazanie umowy za obopólnym
    porozumieniem.
    czy jest jakaś forma rozwiązania umowy przez pracownika?
    czy jedynie pracodawca ma prawo do tego np. z powodów dyscyplinarnych?

    Artur Górniak