eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana produktu na nowy i gwarancja › Wymiana produktu na nowy i gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: ulong <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wymiana produktu na nowy i gwarancja
    Date: Wed, 26 Mar 2008 18:31:33 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 11
    Message-ID: <fse1c0$ptu$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: hff6.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1206552768 26558 79.187.135.6 (26 Mar 2008
    17:32:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Mar 2008 17:32:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:523657
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Wlasnie odebralem glosniki z serwisu, zostaly wymienione na gwarancji na
    nowe.
    Sprzedawca (jednej z wiekszych sieci) powoluje sie jednak na termin
    "zakupu towaru" i od niego przewiduje gwarancje, nawet po naprawach.
    Czy powinno przyslugiwac mi prawo przedluzenia gwarancji o kolejne 24
    miesiace?
    Bylem swiecie przekonany, ze cos takiego jest na porzadku dziennym.

    Dziekuje i pozdrawiam, Wojtek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1