    From: "CodiJack" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyłudzenie
    Date: Thu, 23 Jun 2005 11:02:22 +0200

    Witam.
    Zwracam się do Grupowiczów z pewną prośbą.
    Dwa lata temu zamieniłem mieszkania. Przez 3 pierwsze miesiące administrator
    księgował wpływy na konto poprzedniego najemcy. Po wyjaśnienach zostało to
    przeksięgowane.
    Rok temu wykupiłem od gminy moje mieszkanie. Warunkiem wykupienia było
    niezaleganie z jakimikolwiek opłatami. Oczywiście zaległości nie było.
    I teraz dostałem wezwanie do zapłaty z tytułu zaległych czynszów. Wezwanie
    przysłała firma windykacyjna, działająca w imieniu gminy.
    Czy w takim przypadku można to wezwanie traktować jako próbę wyłudzenia
    pieniędzy?
    Jeśli tak, to zgłasza się to na policji czy w prokuraturze?
    Po prostu sposób załatwienia wątpliwości księgowych (bo tylko taki może być
    powód)
    przez wynajętą firmę windykacyjną (straszącą sądami, komornikami, etc) mnie
    oburza i
    do białej gorączki doprowadza. Więc będąc pewnym swoich opłat wnoszonych na
    rzecz gminy,
    chcę "postawić się okoniem" do windykatorów, bo straszyć to można mnie było
    jak
    na chleb mówiłem "pta-pta".
    Prośba moja, jak odpisać na to wewanie (wyłudzenie) by im w "pięty poszło".
    Pozdrawiam,
    Jerzy.