  • Data: 2005-06-24 07:24:08
    Temat: Re: Wyłudzenie
    Od: "CodiJack" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d9f8oh$d2n$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "jozek" <j...@p...com> napisał w wiadomości

    Podpisuję się rękoma i nogami pod tym fragmentem. Najpierw skoczyło mi
    ciśnienie,
    potem zadzwoniłem do dziadka, czy mu granat z wojny nie został...

    > No to ich pozwij o straty moralne i życzę Ci powodzenia. Przedstawiłem
    > rzecz tak, jak ona wygląda i tyle.

    No cóż, żyjemy w kraju gdzie każdy "maluczkiego" może bezkarnie oskarżać,
    a on musi się dwoić i troić, by udowodnić swoją niewinność.
    Może moje wnuki doczekają normalności...

    Jerzy.