  • Data: 2005-06-23 14:28:54
    Temat: Re: Wyłudzenie
    Od: "jozek" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbig.T" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d9dv3a$sbc$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeżeli faktycznie z opałatmi jesteś ok. to rozumiem Twoją złość, ale żadne
    > wyłudzenie tu nie przejdzie.
    > Firma windykacyjna po prostu robi swoje i w papierach ma w jakiś sposób
    > stwierdzony fakt,
    > że jesteś zadłużony. Idź do administratora i po prostu wyjaśnij to.

    Co to znaczy po prostu robi swoje ?
    Co to znaczy "w jakis sposob stwierdzony fakt" ?
    Moze i taka praktyka sie przyjela, ale firma windykacyjna powinna sie
    zajmowac windykacja ISTNIEJACYCH DLUGOW. I to ona powinna (wg mnie)
    zadbac o to, zeby byc pewnym tego zadluzenia. Podobno w nich pracuja
    fachowcy (nie tylko od straszenia i grozenia). To na tych fachowcach powinien
    ciazyc obowiazek udowodnienia, ze dlug nie jest wyssany z palca,
    ze dzialaja w dobrej wierze, a nie odsylanie do tego, kogo interesy
    reprezentuja. Jesli reprezentuja to tez odpowiadaja, czyz nie ?
    Inaczej jest to proba wyludzenia, i mozna nawet podejrzewac,
    ze do spolki ze zglaszajacym do nich taki fikcyjny, nie do udowodnienia,
    nierzadko przeterminowany dlug...

    Ponadto, wytwarza sie sytuacja nierownosci podmiotow. Dwoch na jednego;
    windykator + wierzyciel z jednej strony, ze sluzbami prawniczymi,
    dluznik (czesto rzekomy) z drugiej. Rozboj w bialy dzien...

    Pozdrawiam

    Józek