  • Data: 2002-11-06 08:03:15
    Temat: Wykupywanie mieszkan spoldzielczych
    Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!
    Czy ktos z Was orientuje sie jak to jest teraz z wykupywaniem mieszkan
    lokatorskich spoldzielczych od spoldzielni?
    Zrobilam remont w mieszkaniu i myslalam o jego wykupie w zwiazku z tym?
    Dostalam e maila ze spoldzielni, ze jest to zupelnie nie mozliwe czyli, ze w
    ogole na razie
    nie mozna wykupywac mieszkan od spoldzielni.
    Czy wiecie cos moze o tym ?
    Czy wiecie tez moze jesli moje mieskzanie jest spoldzielcze a chce wymienic
    okna
    to kto za to placi? (bo jesli ja za calosc zaplace a potem ktos "odbierze"
    mi mieszkanie to co wtedy?)
    pozdrawiam i
    z gory dziekuje
    flowerka
    gg 760652

    39287498 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more about me: