  • Data: 2008-04-22 18:13:09
    Temat: Wydzial komunikacji
    Od: "kris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chcialbym zapytac o taka rzecz - czy po odbior stalego dowodu
    rejestracyjnego pojazdu musi zgloisic sie osoba na, ktora jest
    zarejestrowany pojazd ?
    Chodzi mi o to, ze ze 3 tygodnie temu rejestrowalem auto i dostalem dowod
    tymczasowy. W miedzyczasie wyjechalem za granice i nie moge odebrac tego
    dowodu. Powiedzialem wiec zonie aby poszla do wydzialu komunikacji i go
    odebrala za mnie. W wydziale powiedzieli ze nie maja takiego prawa. Samochod
    uzytkuje zona, jednak za kilka dni nie bedzie mozna juz jezdzic na
    tymczasowym a mi nie bardzo widzi sie wracac do kraju tylko po to aby
    odebrac dowod ?
    Prosze o jakas porade, czy mozna zmusic kobite w urzedzie o wydanie dowodu
    zonie.

    pzdr
    Krysian