  • Data: 2003-11-10 09:17:15
    Temat: Wniosek o zalozenie Ksiegi Wieczystej
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@b...CutSpam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Musze zlozyc taki wniosek w zwiazku z wzietym kredytem remontowym.
    Dokumenty mam chyba skompletowane, ale nie wiem jeszcze ile taka
    przyjemnosc moze kosztowac? Sad Rejonowy w Gdansku chyba nie pracuje
    (nie moge sie wogole dodzwonic, bo albo zajete, albo nikt nie raczy
    odbierac) i nie moge wciagnac informacji od zrodla.

    Slyszalem, ze koszt zalezy od wartosci mieszkania. Czy jest to jakis
    procent wartosci? Jaki?

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak -- http://butik.pl/chorepomysly
    ---------I'm Powered by Mozilla :: http://mozillapl.org/