  • Data: 2002-02-27 17:47:52
    Temat: Wlamanie na strone
    Od: "Mateusz Ambroży" <m...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    2 dni temu ktos wszedl na strone administracyjna mojego serwisu i wyslal
    email do wszystkich osob z subskrypcji. Tresc tego listu obrazala ludzi do
    ktorych dotarl i dlatego postanowilem sie dowiedziec kto jest sprawca.
    Dopiero dzisiaj w transfer logu znalazly sie informacje z tamtego czasu i
    teraz juz mam adres sprawcy (jest to adres jego SDI, w SDI adres IP jest
    staly wiec mozna zlokalizowac tego kogos)
    Nie wiem co i czy w ogole mozna cos zrobic takiej osobie i dlatego prosze o
    pomoc
    Jeszcze chcialem dodac ze strona administracyjna wymagala podania hasla,
    ktorego nikomu nie ujawnialem nigdy, a jestem pewny ze ta osoba znala haslo
    bo zauwazylem ze ogladala zawartosc katalogu na haslo (private) w ktorym
    bylo to samo haslo

    --

    Mateusz Ambroży
    m...@a...com.pl