  • 131. Data: 2020-12-30 06:42:53
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.12.2020 o 21:40, J.F. pisze:

    > Owszem, nadal moze byc tak, ze glosujesz na Kowalskiego, a dzieki temu
    > wchodzi Malinowski.
    > Ale oni z jednej partii, to chyba podobnie mysla :-)

    Tym niemiej to jednak ludzie decydują kto wejdzie a nie prezes;)

    --
    Shrek

  • 132. Data: 2020-12-30 06:46:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Tym niemiej to jednak ludzie decydują kto wejdzie a nie prezes;)

    A potem wychodzi taka *gówniana* "demokracja" że większość społeczeństwa
    była przeciw misji w Iraku i Afganistanie a większość Sejmowa miała to
    głęboko w dupie u Afroamerykanina.

    --
    A. Filip

  • 133. Data: 2020-12-30 06:59:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.12.2020 o 22:51, J.F. pisze:

    > A jakbys nie mial przewagi, a policja byla ... nachalna,
    > to mialbys ochote miec przewage i policji wp* nastepnym razem :-)

    Być może, natomiast nikt tam się ot tak na policję nie rzuca. Co ma na
    celu twoje rozumowanie. Że należy napierdalać ofiarę, bo pewnie popełnia
    myśliozbrodnie i chętnie by sprawcy oddała?

    > Ale krzycza "dym w kosciolach", czasem nawet wchodzily z transparentem
    > ... i cicho staly ?

    Na protestach nie widziałem. Poważnie któryś protest wbił się do kościoła?

    > O tych "anty-julkowcow", wedle siebie to chyba "narodowcow".

    No to wprost do nich prezes mówił.

    > Hm, moze i im po tej koscielnej linii do Prezesa blisko, a moze to
    > ksiadz z ambony powiedzial, ze Julki sa zle ...

    Być może ksiądz też. Prezes na pewno. I puściła to chyba publiczna
    telewizji. Parszywe czasy... coś to przypomina.

    > Ot, ciekawe kto tam idzie na poczatku marszu, a kto kawalek w tyle.

    Widać jak w autobusie na szkolnej wycieczce.

    > Ewentualnie - co tam w bramie wzbudzilo takie zainteresowanie ...

    Oddział policji po drugiej stronie bramy.

    > Nie tyle reszta, co czesc. Moze nawet "garstka".

    > A jakos tak pozniej nie - woleli stac i patrzec na bitwe, choc moze to
    > akurat normalny odruch ..

    Czyli co? Garstka przeszła dalej a nadegolu reszta została już na
    zawsze? To z kim się naookoło stadionu potem napierdalali?

    > No i co - kibole przechodzac obok policjantow, mieli ochote ich obrzucic
    > kamieniami, a za rok juz nie ?

    No jakoś tak. Ja też bardziej policjantów za kulsonów uważam jak akurat
    rządzi pis a oni robią z siebie polityczne kurwy - zresztą jawnie i na
    wizji.

    > Widze ze nie czytasz.
    > 2015 wyjatkowo spokojne, 2016 spokojne, 2017 spokojne ... a co sie stalo
    > w 2015 ?
    > 25 pazdziernika PO przegral wybory ...

    Tak jak ci piszę wyżej. Policja jest utożsamiana z partią rządzącą -
    nienawidzisz tuska - nie lubisz też jego policji;) Podobnie jak z
    naczelnikiem i kulsonami.

    --
    Shrek

  • 134. Data: 2020-12-30 07:00:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2020 o 06:46, A. Filip pisze:

    > A potem wychodzi taka *gówniana* "demokracja" że większość społeczeństwa
    > była przeciw misji w Iraku i Afganistanie a większość Sejmowa miała to
    > głęboko w dupie u Afroamerykanina.

    To akurat normalna sprawa. Demokracja bezpośrednia to sprawdza się może
    w szwajcarii.

    --
    Shrek

  • 135. Data: 2020-12-30 12:49:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Na protestach nie widziałem. Poważnie któryś protest wbił się do
    >kościoła?

    Protest jak protest
    https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,26
    465014,awantura-w-kosciele-w-gdansku-osowej-dwie-pro
    testujace-kobiety.html

    "Dwie kobiety, uczestniczki trwających od 10 dni protestów, w piątkowy
    wieczór najpierw próbowały złożyć znicze pod kościołem przy ul.
    Pegaza, a potem chciały wejść do świątyni.

    Jak ustaliła dotąd policja, w przedsionku kościoła zaczęły wykrzykiwać
    niecenzuralne słowa, a do środka nie zostały wpuszczone przez
    wychodzących z nabożeństwa jego uczestników."

    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,264387
    91,kobieta-poturbowana-w-kosciele-pw-swietego-krzyza
    -przewrocili.html

    Protesty sie nie wbily, bo straz narodowa byla silniejsza :-)

    A taka, niekoniecznie hipotetyczna scenka:
    wchodzisz sobie do kosciola, rozwijasz nieduzy transparent z napisem
    "stop koscielnej pedofilii", i stoisz sobie gdzies tam z boku nic nie
    mowiac.

    Dozwolona forma wyrazania pogladow, czy w kosciele to nie ?
    Bo obraza uczuc religijnych to chyba nie :-)

    A potem obracasz transparent
    "tylko pedofile nie chca oczyscic Kosciola z pedofilii" :-P

    >No to wprost do nich prezes mówił.

    Ale czy oni Prezesa sluchaja ?

    >Być może ksiądz też. Prezes na pewno. I puściła to chyba publiczna
    >telewizji. Parszywe czasy... coś to przypomina.

    >Widać jak w autobusie na szkolnej wycieczce.

    >Oddział policji po drugiej stronie bramy.

    Ale ci z poczatku nie zwrocili uwagi.
    Nie zauwazyli, inny sort ludzi ?
    A moze policja sie ujawnila

    >Czyli co? Garstka przeszła dalej a nadegolu reszta została już na
    >zawsze? To z kim się naookoło stadionu potem napierdalali?

    No jakos dziwnie to wyglada
    https://youtu.be/EjWm9RmIq6E?t=385

    Zadyma sie zaczyna, marsz jeszcze idzie.
    W marszu sa jakby dwie polowki - dolna czesc ulicy idzie za
    pomaranczowymi kamizelkami.

    Akcja sie rozwija, w ok 7:40 w bramie cos blyska ... a tlum na ulicy
    sie rozstepuje, nie bardzo wiadomo czemu.

    A dalej juz nie idzie, tylko stoi i sie gapi, przynajmniej do konca
    filmu.

    >No jakoś tak. Ja też bardziej policjantów za kulsonów uważam jak
    >akurat rządzi pis a oni robią z siebie polityczne kurwy - zresztą
    >jawnie i na wizji.

    Ale to w drugiej opcji politycznej :-)

    >Tak jak ci piszę wyżej. Policja jest utożsamiana z partią rządzącą -
    >nienawidzisz tuska - nie lubisz też jego policji;) Podobnie jak z
    >naczelnikiem i kulsonami.

    No jakos tak.
    Ale ci narodowcy tak sie utozsamiaja z PiS, czy po prostu komendant
    dostal rozkaz - zero prowokacji, i odsunal oddzialy 50m dalej ...

    J.

  • 136. Data: 2020-12-30 13:26:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl
    W dniu 29.12.2020 o 22:51, J.F. pisze:
    [...]
    >Oddział policji po drugiej stronie bramy.

    >Czyli co? Garstka przeszła dalej a nadegolu reszta została już na
    >zawsze? To z kim się naookoło stadionu potem napierdalali?

    Film z komentarzem
    https://www.youtube.com/watch?v=C2LqgsqRcDg

    Tajemnicza hipotetyczna salwa, po ktorej nie widac sladow ... gumowe
    kule ?

    J.

  • 137. Data: 2020-12-30 13:30:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Shrek <...@w...pl> pisze:

    >A potem wychodzi taka *gówniana* "demokracja" że większość
    >społeczeństwa
    >była przeciw misji w Iraku i Afganistanie a większość Sejmowa miała
    >głęboko w dupie u Afroamerykanina.

    Bo ludzie sa gupi i nie wiedza, co dla Polski dobre :-)

    A potem popatrz na Brexit - JOW jakos nie pomogly.

    J.

  • 138. Data: 2020-12-30 13:33:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Tym niemiej to jednak ludzie decydują kto wejdzie a nie prezes;)

    No chyba ze Prezes namowi Kowalskiego do rezygnacji z mandatu, i
    wejdzie nastepny Malinowski z listy ...
    A namowi, bo umiesci go w TK, albo w Orlenie, albo w Pekao ...

    J.

  • 139. Data: 2020-12-30 19:32:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2020 o 13:33, J.F. pisze:

    > No chyba ze Prezes namowi Kowalskiego do rezygnacji z mandatu, i wejdzie
    > nastepny Malinowski z listy ...

    No faktycznie.

    > A namowi, bo umiesci go w TK, albo w Orlenie, albo w Pekao ...

    To raczej w praktyce inaczej działa. Na przykład przekona jakąś dajmy na
    to kałuże, że ona się identyfikuje jako pisior.

    --
    Shrek

  • 140. Data: 2020-12-30 19:50:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2020 o 12:49, J.F. pisze:

    > Protest jak protest
    > https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,26
    465014,awantura-w-kosciele-w-gdansku-osowej-dwie-pro
    testujace-kobiety.html

    No dobra - ale to dość luźno powiązane z protestami o których tu mówimy.

    > Protesty sie nie wbily, bo straz narodowa byla silniejsza :-)

    Czyli myślozbrodnia;)

    BTW - przy tym największym to on nawet koło tego kościoła nie
    przechodził, ale jak wracałem to stali w takiej kolejności - naziołki,
    przed nimi policja, przed policją żandarmeria, przed żandarmerią
    normalnie autobusy jeździły, a po drugiej stronie... jakieś radiomaryjne
    szury się modliły. I tylko od czasu do czasu ktoś robił zdjęcie
    zastanawiając się co tam się odpierdala i kto kogo atakuje;)

    > A taka, niekoniecznie hipotetyczna scenka:
    > wchodzisz sobie do kosciola, rozwijasz nieduzy transparent z napisem
    > "stop koscielnej pedofilii", i stoisz sobie gdzies tam z boku nic nie
    > mowiac.

    Dalej nie wiem co to ma wspólnego ze zgromadzeniami o których mówimy.
    Ale pod co to podpada? Pod złamanie regulaminu? Pewnie coś się da
    podciągnąć, ale dalej nie ma to nic wspólnego z protestami o których
    rozmawiamy.

    > Dozwolona forma wyrazania pogladow, czy w kosciele to nie ?
    > Bo obraza uczuc religijnych to chyba nie :-)
    >
    > A potem obracasz transparent
    > "tylko pedofile nie chca oczyscic Kosciola z pedofilii" :-P

    Słabe - za protestach były śmieszniejsze hasła;)

    > Ale czy oni Prezesa sluchaja ?

    No tak by wszyło. Zresztą co za różnica? Normalnie być może prokurator
    by się przyjrzał czy to nie jakaś mowa nienawiści, ale przecież już nie
    ma prokuratury.

    > Akcja sie rozwija, w ok 7:40 w bramie cos blyska ... a tlum na ulicy sie
    > rozstepuje, nie bardzo wiadomo czemu.
    >
    > A dalej juz nie idzie, tylko stoi i sie gapi, przynajmniej do konca filmu.

    Poszli chyba w końcu dalej, bo z filmu to wynikało że na początku to
    jakaś garstka przeszła. A jak mieszkanie podpaliali to ich więcej było.
    Zresztą - o co w sumie chodzi w tym pytaniu?

    > No jakos tak.
    > Ale ci narodowcy tak sie utozsamiaja z PiS, czy po prostu komendant
    > dostal rozkaz - zero prowokacji, i odsunal oddzialy 50m dalej ...

    Pewnie jedno i drugie. Ale my nie o tym a o tym czy protesty julek są
    pokojowe. Bo nie da się ukryć, że takich zadym nie robią.

    --
    Shrek