    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fe066d1$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5fe0bd45$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0bf55$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0c4f4$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe0c825$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe11519$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe1cbac$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe1ea41$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe32c41$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe34c74$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe371ed$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe37cba$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe38184$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe39934$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe39f20$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5feba4f9$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fec1745$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Date: Wed, 30 Dec 2020 12:49:33 +0100

    dyskusyjnych:5fec1745$0$518$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 29.12.2020 o 22:51, J.F. pisze:

    >Na protestach nie widziałem. Poważnie któryś protest wbił się do
    >kościoła?

    Protest jak protest
    https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,26
    465014,awantura-w-kosciele-w-gdansku-osowej-dwie-pro
    testujace-kobiety.html

    "Dwie kobiety, uczestniczki trwających od 10 dni protestów, w piątkowy
    wieczór najpierw próbowały złożyć znicze pod kościołem przy ul.
    Pegaza, a potem chciały wejść do świątyni.

    Jak ustaliła dotąd policja, w przedsionku kościoła zaczęły wykrzykiwać
    niecenzuralne słowa, a do środka nie zostały wpuszczone przez
    wychodzących z nabożeństwa jego uczestników."

    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,264387
    91,kobieta-poturbowana-w-kosciele-pw-swietego-krzyza
    -przewrocili.html

    Protesty sie nie wbily, bo straz narodowa byla silniejsza :-)

    A taka, niekoniecznie hipotetyczna scenka:
    wchodzisz sobie do kosciola, rozwijasz nieduzy transparent z napisem
    "stop koscielnej pedofilii", i stoisz sobie gdzies tam z boku nic nie
    mowiac.

    Dozwolona forma wyrazania pogladow, czy w kosciele to nie ?
    Bo obraza uczuc religijnych to chyba nie :-)

    A potem obracasz transparent
    "tylko pedofile nie chca oczyscic Kosciola z pedofilii" :-P

    >No to wprost do nich prezes mówił.

    Ale czy oni Prezesa sluchaja ?

    >Być może ksiądz też. Prezes na pewno. I puściła to chyba publiczna
    >telewizji. Parszywe czasy... coś to przypomina.

    >Widać jak w autobusie na szkolnej wycieczce.

    >Oddział policji po drugiej stronie bramy.

    Ale ci z poczatku nie zwrocili uwagi.
    Nie zauwazyli, inny sort ludzi ?
    A moze policja sie ujawnila

    >Czyli co? Garstka przeszła dalej a nadegolu reszta została już na
    >zawsze? To z kim się naookoło stadionu potem napierdalali?

    No jakos dziwnie to wyglada
    https://youtu.be/EjWm9RmIq6E?t=385

    Zadyma sie zaczyna, marsz jeszcze idzie.
    W marszu sa jakby dwie polowki - dolna czesc ulicy idzie za
    pomaranczowymi kamizelkami.

    Akcja sie rozwija, w ok 7:40 w bramie cos blyska ... a tlum na ulicy
    sie rozstepuje, nie bardzo wiadomo czemu.

    A dalej juz nie idzie, tylko stoi i sie gapi, przynajmniej do konca
    filmu.

    >No jakoś tak. Ja też bardziej policjantów za kulsonów uważam jak
    >akurat rządzi pis a oni robią z siebie polityczne kurwy - zresztą
    >jawnie i na wizji.

    Ale to w drugiej opcji politycznej :-)

    >Tak jak ci piszę wyżej. Policja jest utożsamiana z partią rządzącą -
    >nienawidzisz tuska - nie lubisz też jego policji;) Podobnie jak z
    >naczelnikiem i kulsonami.

    No jakos tak.
    Ale ci narodowcy tak sie utozsamiaja z PiS, czy po prostu komendant
    dostal rozkaz - zero prowokacji, i odsunal oddzialy 50m dalej ...

    J.