  • 1. Data: 2020-12-20 19:35:54
    Temat: Betryzacja i nieberyzowani.
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    Ponoć niebetryzowani mają dostać znaczne przywileje, np.
    kilkunastodniowy odpoczynek, ponadnormatywną ochronę zdrowia w postaci
    dodatkowych testów, unikną też tłoku w zatłoczonych towarzystwem miejscach,
    nie będą musieli mieć przy sobie bękarty (bękarta: zaświadczanie o
    betryzacji), podobno nieoficjalnie rozważa się wyposażenie niebetryzowanych
    w opaski na ręce, trwają spekulacje co do symbolu, rozważa się gwiazdę,
    wszak z gwiazd wrócili.

    Zastanawia mnie na ile przywileje niebetryzowanych są zgodne z kartą praw
    roślin, bo raz, że przyjęcie brytu nie daje żadnej gwarancji, że betryzacja
    zadziała, a dwa, że wspomina się też o Nawróconych, którym teoretycznie
    betryzacja nie jest potrzebna z racji faktu nawrócenia, niemniej od dawna
    pojawiają się donośne głosy, że nawrócenie nie daje jednak wystarczającej
    odpornikowości, a trzy, że niektórych nie można betryzować, bo mogliby zejść
    śmiertelnie, co być może będzie wprost zapisane w instrukcji betryzacji, no
    chyba że ofiary betryzacji wliczono do bilansu między nieuchronnym zyskiem
    a nieoczekiwanymi profitami.

    Być może niebetryzowany będzie mógł zdrowo potuptać piechotą na drugi
    koniec wszychświata, a betryzowany będzie się gnieździł przyciasnym statku
    kosmicznym w dodatku w nieświadomej hibernacji, betryzowany będzie
    kupował i żarł chemiczne żarcie z przybytku zwanego marqetem, a
    niebetryzowany z racji niewpuszczenia do owego przybytku wyhoduje sobie
    zdrowy szczawik na deser na przyrowowym poletku .

    Azaliż to nie jest trudna do niezaakceptowania sprawiedliwość, tolerancja i
    równouprawnienie?

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 2. Data: 2020-12-20 21:14:54
    Temat: Re: Betryzacja i nieberyzowani.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    rowerex rowerex napisał(a) :
    (ciach...)

    Gdzie można to zioło kupić?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2020-12-20 22:25:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Dec 2020 10:35:54 -0800 (PST), rowerex rowerex napisał(a):

    > Ponoć niebetryzowani mają dostać znaczne przywileje, np.
    > kilkunastodniowy odpoczynek,

    Typowe widzenie świata frustrata. Oto jacyś ONI dadzą...
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 4. Data: 2020-12-21 10:55:00
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    niedziela, 20 grudnia 2020 o 22:25:33 UTC+1 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Typowe widzenie świata frustrata. Oto jacyś ONI dadzą...

    Użyłeś niewłaściwie liczby pojedynczej - powinno być "frustratów". Z moich nausznych
    obserwacji
    wynika, że frustraci to tzw. większość mówiąca prywatnie coś w stylu - "boję się
    betryzacji
    albowiem (...), ale zostanę zmuszony albowiem...", i tu argumenty w stylu: "ONI nie
    przyjmą mi
    dziecka do szkoły, ONI pracodawcy mnie zmuszą, ONI w służbie zdrowia każą mi płacić,
    ONI
    urzędnicy mi niezabetryzowanemu uprzykrzą życie" - no i pojawia się sztandarowe "to
    zamach na
    moją godność"...

    A zatem czy powinno się każdemu frustratowi z osobna rzec: "weź Niepierdol MAX"?

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 5. Data: 2020-12-22 15:05:37
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2020-12-20 o 21:14, Zbynek Ltd. pisze:
    > rowerex rowerex napisał(a) :
    > (ciach...)
    >
    > Gdzie można to zioło kupić?

    To nie zioło. To Lem.