  • Data: 2010-03-16 11:35:21
    Temat: Windykacja już zapłaconej kwoty
    Od: "Auto" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Proszę o poradę co robić.
    Miałem zobowiązanie z tytułu zdublowanej polisy OC (zakład ubezpieczeń
    poinformowal mnie po ponad roku o nieskutecznym doręczeniu wypowiedzenia).
    Wzięli to na swoje barki odstąpili od odsetek, przeliczyli według zniżek -
    zapłacono 102 zł.z uwzględnieniem zwrotu z tytułu sprzedaży auta
    Dzień po otrzymaniu aneksu i zapłaceniu kwoty 102zł - otrzymałem wezwanie z
    firmy Windykacyjnej na ponad 500zł + odsetki z tytułu tej samej polisy.
    Zadzwoniłem niezwłocznie powiedziałem że po pierwsze kwota roszczenia nie
    jest prawidłowa, po drugie uregulowano zobowiązanie. Oczywiście pyskówka ze
    strony pracownika windykacji, że ich to nie obchodzi i to mój problem (niby
    czego?)

    Co z tym zrobić?
    - dokumentację z ubezpieczycielem wszystkie potwierdzenia wysłania mam
    starannie przechowywane i bardzo łatwo jest wykazać zwłokę oraz nie
    kompetencję w działaniu ubezpieczyciela
    - czas i pieniądze na ewentualne sprawy sądowe z windykatorem mam (po takim
    potraktowaniu nie mam ochoty więcej z nimi się kontaktować polubownie, z
    grzeczności poinformowałem, że warto żeby skontaktowali się z osobami od
    których odkupili dług - wydaje mi się, że nic więcej nie mogę zrobić z
    własnej inicjatywy).

    Proszę o rady lub propozycje współpracy

    4948 (20100316) __________