    From: "Night" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wezwanie w charakterze świadka
    Date: Fri, 12 Oct 2007 20:07:20 +0200

    Witam.
    Już pisałem w tej sprawie, aczkolwiek teraz będzie inne pytanie. Otóż
    dostałem wezwanie do sądu w miejscowości oddalonej 500 km od mojego miejsca
    zamieszkania. Powiedzy, że wszystko jest OK, muszę stawić się w sądzie we
    wtorek. W czym rzecz? Otóż nie stać mnie na bilet na przejazd w tamtą
    stronę. Niestety sytuacja jest jaka jest. Myślałem, że pieniądze pożyczę, a
    po zwrocie oddam pożyczkodawcy, niestety nie udało się. Kasy już raczej nie
    pożyczę.

    Co teraz mogę zrobić?
    Zostanę w jakiś sposób ukaryny przez sąd? Jakie mam możliwości, które
    umożliwią uniknięcie mi jakichkolwiek konsekwencji.

    Będę wdzięczny za porady. Naprawdę jestem w tak zwanej kropce, a nie chcę
    być "na bakier" z prawem.

    Pozdrawiam szanownych grupowiczów.