  • Data: 2007-10-12 19:33:09
    Temat: Re: Wezwanie w charakterze świadka
    Od: "Night" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najlepiej, gdyby sad zarzadzil doprowadzenie Cie przez Policje :) -
    > wowczas podroz odbedziesz szybko i na koszt podatnika :) /pozniej
    > ewentualne skazany bedzi emusial za to placic/

    Czy faktycznie nie poniósłbym żadnych konsekwencji? Wiem, że taka opcja
    istnie aczkolwiek nie jestem pewny czy jest dobrym pomysłem ;)
    A jak w takim przypadku byłoby z powrotem, "poszedł z buta" ;]
    Zastanwia mnie jeszcze kwestia. Wcześniej też byłem wzywany na świadka, ale
    wezwania były wysyłane w innej sprawie, pewne wyjaśnienia w sądzie i sprwa
    się chyba zakończyła. Jaka jest szansa na to, że sprawa odbędzie się beze
    mnie, i że już nie bedę potrzebny.

    Dzieki i pozdrawiam.