  • 21. Data: 2007-05-27 11:24:28
    Temat: Re: Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@n...cry> napisał w wiadomości
    news:f3bm1e$fhm$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

    > Upraszczasz i wygląda na to, że tendencyjnie, bo już to pisałem.
    > 1. Nie ma dowodów, więc nie ma sprawy. Zgodzę się. Sprawy KARNEJ!
    > 2. Wymiar karny nie jest jedynym!
    > 3. Brak dowodów nie przesądza o nieprawdziwości zarzutów.
    > 4. Na ochronę dóbr pomówieni mieli dużo czasu.

    Napiszę Ci bardziej dosadnie. udowadnianie głupiemu, ze jest głupi, to
    głupota do kwadratu. Nie dość, ze głupi i tak argumentów nie zrozumie, to
    dyskusje szybko sprowadzi do swego poziomu, gdzie adwersarza niewątpliwie
    zniszczy doświadczeniem. Ad rem, to na argument braku dowodów zaraz ktoś by
    wyskoczył, ze ich nie ma , bo są profesjonalistami w swoim fachu i zadbali
    o to. W konsekwencji tylko by podniesiono prestiż tych pomówień, bo zaraz
    by ktoś zauważył, ze skoro się tym przejęli, to pewnie jest coś w tym
    prawdy i już.

    No i?

  • 22. Data: 2007-05-27 11:34:00
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Michał napisał(a):

    > Proszę, pokarz mi konkretny fragment:
    > - pomawiający pozostałych członków; _albo_
    > - pomawiający zrzeszenie _ze względu na liczbę członków wyższą niż 4_;

    zartow sobie nie rob, niby co ma oznaczac chocby temat tego watku?

    pozwol ze zacytuje
    "Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich"

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie

  • 23. Data: 2007-05-27 11:41:46
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > zartow sobie nie rob, niby co ma oznaczac chocby temat tego watku?
    > pozwol ze zacytuje
    > "Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich"

    Ależ jestem śmiertelnie poważny. Ponownie proszę jak wcześniej.

    Ja w wątku widzę ew. pomówienie kilku ludzi (zdaje się wszyscy to
    członkowie) i/lub zrzeszenia. Ale za cholerę nie widzę pomówienia
    _innych członków_ lub _zrzeszenia ze względu na liczbę członków wyższą
    niż 4_.

    --
    pzdr

  • 24. Data: 2007-05-27 11:43:40
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Michał napisał(a):

    > To jednak jest to prawie niezbędne.

    gowno prawda, ja prowadze forum na temat ziobro
    debata.zbigniewziobro.org i jakos nie przyszloby mi na mysl by te forum
    moderowac gdyz znizylbym sie do poziomu tego czlowieka. (gazeta.pl
    podobnie nie moderuje i jakos nie maja klopotow o ktorych piszesz)

    Co do moderacji PO,
    wez pod uwage ze kasujac posta bedacego czynem przestepczym gdyz
    narazilbym sie na odpowiedzialnosc
    karna za usuwanie dowodow. Jedynie o ile istniala by moziwosc bym go
    zablkowal i przekazal dane policji. Ja nei moge odpowiedac za tresc
    niemoderowanego posta.

    inna sprawa ma sie moderacji PRZED, tu faktycznie moderator bierze
    nasiebie odpowidzialnosc za pomocnictwo.

    > Nie twierdzę, że są obiektywni. Wręcz przeciwnie, ewidentnie są
    > subiektywni i negatywnie nastawieni do omawianych ludzi i zrzeszenia. Co
    > nie przekreśla zasadności.

    chec doj. sld nic wiecej (frgament dotcyzacy ministra spr. slowo
    "oczywiscie z sld") i dopuszczanie postow wychwalajacych zniezwykla
    walke ziobro z tym ukladem/ Jak dla mnie to wystarczy.

    > 1. O sprawie karnej redaktora naczelnego Gazety Bytowskiej afair
    > wypowiadałeś się.

    mozliwe, ale nie pamietam.

    > 2. Sprawa dotyczyła wypowiedzi na forum, które nie było moderowane. Nie
    > ustalono autorów na podstawie IP, więc prokuratorek oskarżył redaktowa
    > naczelnego na podstawie prawa prasowego.
    > 3. Gazeta afair jest dostępna tylko w internecie, z prasą (papierową) ma
    > tylko wspólną nazwę.
    > 5. Proces został warunkowo umorzony na dwa lata.
    > 4. Oskarżony właśnie złożył apelację domagając się uniewinnienia.

    i bardzo dobrze, tylko nie rozumiem czemu tlumaczysz pewne dzialania
    blednym postepowaniem jakiegos prokuratora.

    P.

  • 25. Data: 2007-05-27 11:46:08
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Michał napisał(a):

> [...]
    > członkowie) i/lub zrzeszenia. Ale za cholerę nie widzę pomówienia
    > _innych członków_ lub _zrzeszenia ze względu na liczbę członków wyższą

    wiesz czym jest insynuacja? Jak zrozumiesz to pojecie to zrozumiesz
    takze na czym polega to pomowienie. Na pewno takie przedstawianie sprawy
    - moim zdaniem - nie zwalania z odpowiedzialnosci karnej.

    P.

  • 26. Data: 2007-05-27 11:48:26
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    korekta
    > Co do moderacji PO,
    > wez pod uwage ze kasujac posta bedacego czynem przestepczym gdyz
    > narazilbym sie na odpowiedzialnosc

    bez 'gdyż'

  • 27. Data: 2007-05-27 12:03:11
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > gowno prawda

    _Co_ G prawda?

    > ja prowadze forum na temat ziobro
    > debata.zbigniewziobro.org

    Twierdziłem, że nie prowadzisz?

    > i jakos nie przyszloby mi na mysl by te forum
    > moderowac

    Twierdziłem, że przyszło Ci coś do głowy?

    > gdyz znizylbym sie do poziomu tego czlowieka. (gazeta.pl
    > podobnie nie moderuje i jakos nie maja klopotow o ktorych piszesz)

    Twierdziłem, że Gazeta moderuje?
    Twierdziłem, że G ma kłopoty?

    Stwierdziłem, że:
    - niektórych (znam jeden wymieniony przypadek) w odpowiedzialność
    probowano wrobić;
    - i w powyższym przypadku ta osoba nie została uniewinniona w pierwszej
    instancji!

    > Co do moderacji PO,
    > wez pod uwage ze kasujac posta bedacego czynem przestepczym gdyz
    > narazilbym sie na odpowiedzialnosc
    > karna za usuwanie dowodow.

    Moderacja nie musi sprowadzać się do zniszczenia dowodów.

    Zresztą komentarze mogą być tylko pomocą i to bardzo koślawą. Bo jedna
    ze stron będzie miała przewagę, dyskusja nie rozstrzyga merytorycznie.
    Łatwo zrobić natłok komentarzy za jedną ze stron, tylko i tak to niczego
    nie rozstrzyga.

    > Jedynie o ile istniala by moziwosc bym go
    > zablkowal i przekazal dane policji. Ja nei moge odpowiedac za tresc
    > niemoderowanego posta.

    A ja właśnie dałej przykład, gdzie odpowiedzialnością próbowano
    obciążyć. Możesz rozwinąć początkowe "gowno prawda"? Negujesz, że taki
    przypadek miał miejsce, pokazujesz swoją odwagę czy to już nie dyskusja
    a przepychanki?

    > chec doj. sld nic wiecej (frgament dotcyzacy ministra spr. slowo
    > "oczywiscie z sld") i dopuszczanie postow wychwalajacych zniezwykla
    > walke ziobro z tym ukladem/ Jak dla mnie to wystarczy.

    Moja wypowiedź dotyczyła stron linkowanych przez wątkotwórcę. Nie wiem
    po co mieszasz do tego Ziobro.

    > i bardzo dobrze, tylko nie rozumiem czemu tlumaczysz pewne dzialania
    > blednym postepowaniem jakiegos prokuratora.

    O sądzie zapomniałeś?
    Może pzyczyną jest to, że autorzy są przygotowani na sprawę o naruszenie
    dóbr osobistych, ale nie mają czasu ani chęci bawić się w podchody
    prokuratorskie, które jak widać mogą być obliczone wyłącznie na to by
    narobić problemów i zająć czas pod byle pretekstem, z naciąganym hakiem.

    Proponuję koniec dyskusji o komentarzach i Ziobrze.
    --
    pzdr

  • 28. Data: 2007-05-27 12:10:16
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > wiesz czym jest insynuacja? Jak zrozumiesz to pojecie to zrozumiesz
    > takze na czym polega to pomowienie. Na pewno takie przedstawianie sprawy
    > - moim zdaniem - nie zwalania z odpowiedzialnosci karnej.

    Wciąż nie widzę tej insynuacji. Pokarz mi ją wg. wcześniejszych pytań:
    - pomawiający pozostałych członków; _albo_
    - pomawiający zrzeszenie _ze względu na liczbę członków wyższą niż 4_;

    _Nie_ mowa o pomówieniu zrzeszenia lub wymienionych osób, ale o tym co
    powyżej.

    Pomówienie zrzeszenia nie jest pomówieniem jego członków, każdego z osobna.

    --
    pzdr

  • 29. Data: 2007-05-27 12:21:34
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Michał napisał(a):

> [...]
    > powyżej.
    >
    > Pomówienie zrzeszenia nie jest pomówieniem jego członków, każdego z osobna.

    takie przesdatwienie sprawy sugeruje ze stowarzyszenie te zrzesza
    glownie kretaczy, a jezlei tych 4 to malutki ulamek czlonkow to jest to
    pomowienie. nie zmienisz tego. Jak dla mnie koniec tematu.

    To tak jabkbys powiedzial ze wzgledu na fakt dawwania odplatnie dupy
    przez Janke Kowalksa ze rodzina kowalskich sie zle prowadzi podczas gdy
    w sklad jej czlonkow wchodza przynajmniej 4 sooby. Pomowilbys te 3
    pozostale osoby.

    P.

  • 30. Data: 2007-05-27 12:23:55
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Michał napisał(a):

    > _Co_ G prawda?

    to co wlasnei wyciales, na reszte juz mis ie nie chce odpowiadac ..

    P.