    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich
    Date: Sun, 27 May 2007 14:21:34 +0200

    Michał napisał(a):

    > Wciąż nie widzę tej insynuacji. Pokarz mi ją wg. wcześniejszych pytań:
    > - pomawiający pozostałych członków; _albo_
    > - pomawiający zrzeszenie _ze względu na liczbę członków wyższą niż 4_;
    >
    > _Nie_ mowa o pomówieniu zrzeszenia lub wymienionych osób, ale o tym co
    > powyżej.
    >
    > Pomówienie zrzeszenia nie jest pomówieniem jego członków, każdego z osobna.

    takie przesdatwienie sprawy sugeruje ze stowarzyszenie te zrzesza
    glownie kretaczy, a jezlei tych 4 to malutki ulamek czlonkow to jest to
    pomowienie. nie zmienisz tego. Jak dla mnie koniec tematu.

    To tak jabkbys powiedzial ze wzgledu na fakt dawwania odplatnie dupy
    przez Janke Kowalksa ze rodzina kowalskich sie zle prowadzi podczas gdy
    w sklad jej czlonkow wchodza przynajmniej 4 sooby. Pomowilbys te 3
    pozostale osoby.

    P.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie