    From: Michał <n...@n...cry>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich
    Date: Sun, 27 May 2007 14:03:11 +0200

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > gowno prawda

    _Co_ G prawda?

    > ja prowadze forum na temat ziobro
    > debata.zbigniewziobro.org

    Twierdziłem, że nie prowadzisz?

    > i jakos nie przyszloby mi na mysl by te forum
    > moderowac

    Twierdziłem, że przyszło Ci coś do głowy?

    > gdyz znizylbym sie do poziomu tego czlowieka. (gazeta.pl
    > podobnie nie moderuje i jakos nie maja klopotow o ktorych piszesz)

    Twierdziłem, że Gazeta moderuje?
    Twierdziłem, że G ma kłopoty?

    Stwierdziłem, że:
    - niektórych (znam jeden wymieniony przypadek) w odpowiedzialność
    probowano wrobić;
    - i w powyższym przypadku ta osoba nie została uniewinniona w pierwszej
    instancji!

    > Co do moderacji PO,
    > wez pod uwage ze kasujac posta bedacego czynem przestepczym gdyz
    > narazilbym sie na odpowiedzialnosc
    > karna za usuwanie dowodow.

    Moderacja nie musi sprowadzać się do zniszczenia dowodów.

    Zresztą komentarze mogą być tylko pomocą i to bardzo koślawą. Bo jedna
    ze stron będzie miała przewagę, dyskusja nie rozstrzyga merytorycznie.
    Łatwo zrobić natłok komentarzy za jedną ze stron, tylko i tak to niczego
    nie rozstrzyga.

    > Jedynie o ile istniala by moziwosc bym go
    > zablkowal i przekazal dane policji. Ja nei moge odpowiedac za tresc
    > niemoderowanego posta.

    A ja właśnie dałej przykład, gdzie odpowiedzialnością próbowano
    obciążyć. Możesz rozwinąć początkowe "gowno prawda"? Negujesz, że taki
    przypadek miał miejsce, pokazujesz swoją odwagę czy to już nie dyskusja
    a przepychanki?

    > chec doj. sld nic wiecej (frgament dotcyzacy ministra spr. slowo
    > "oczywiscie z sld") i dopuszczanie postow wychwalajacych zniezwykla
    > walke ziobro z tym ukladem/ Jak dla mnie to wystarczy.

    Moja wypowiedź dotyczyła stron linkowanych przez wątkotwórcę. Nie wiem
    po co mieszasz do tego Ziobro.

    > i bardzo dobrze, tylko nie rozumiem czemu tlumaczysz pewne dzialania
    > blednym postepowaniem jakiegos prokuratora.

    O sądzie zapomniałeś?
    Może pzyczyną jest to, że autorzy są przygotowani na sprawę o naruszenie
    dóbr osobistych, ale nie mają czasu ani chęci bawić się w podchody
    prokuratorskie, które jak widać mogą być obliczone wyłącznie na to by
    narobić problemów i zająć czas pod byle pretekstem, z naciąganym hakiem.

    Proponuję koniec dyskusji o komentarzach i Ziobrze.
    --
    pzdr