    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich
    Date: Sun, 27 May 2007 13:24:28 +0200

    Użytkownik "Michał" <n...@n...cry> napisał w wiadomości
    news:f3bm1e$fhm$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

    > Upraszczasz i wygląda na to, że tendencyjnie, bo już to pisałem.
    > 1. Nie ma dowodów, więc nie ma sprawy. Zgodzę się. Sprawy KARNEJ!
    > 2. Wymiar karny nie jest jedynym!
    > 3. Brak dowodów nie przesądza o nieprawdziwości zarzutów.
    > 4. Na ochronę dóbr pomówieni mieli dużo czasu.

    Napiszę Ci bardziej dosadnie. udowadnianie głupiemu, ze jest głupi, to
    głupota do kwadratu. Nie dość, ze głupi i tak argumentów nie zrozumie, to
    dyskusje szybko sprowadzi do swego poziomu, gdzie adwersarza niewątpliwie
    zniszczy doświadczeniem. Ad rem, to na argument braku dowodów zaraz ktoś by
    wyskoczył, ze ich nie ma , bo są profesjonalistami w swoim fachu i zadbali
    o to. W konsekwencji tylko by podniesiono prestiż tych pomówień, bo zaraz
    by ktoś zauważył, ze skoro się tym przejęli, to pewnie jest coś w tym
    prawdy i już.

    No i?