  • 31. Data: 2007-05-27 12:28:16
    Temat: Re: Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Napiszę Ci bardziej dosadnie. udowadnianie głupiemu, ze jest głupi, to
    > głupota do kwadratu. Nie dość, ze głupi i tak argumentów nie zrozumie,
    > to dyskusje szybko sprowadzi do swego poziomu, gdzie adwersarza
    > niewątpliwie zniszczy doświadczeniem.

    No tak. Fajny tekst ale to już ad personam.

    > Ad rem, to na argument braku
    > dowodów zaraz ktoś by wyskoczył, ze ich nie ma , bo są profesjonalistami
    > w swoim fachu i zadbali o to.

    Ale nikt nie wyskoczył.

    > W konsekwencji tylko by podniesiono
    > prestiż tych pomówień, bo zaraz by ktoś zauważył, ze skoro się tym
    > przejęli, to pewnie jest coś w tym prawdy i już.

    Śmiem podejrzewać, że GW i Rzepa mają każde z osobna więcej prestiżu niż
    omawiane zrzeszenie.

    Już nic. Proponuję zakończyć dyskusję.

    --
    pzdr

  • 32. Data: 2007-05-27 12:33:38
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > takie przesdatwienie sprawy sugeruje ze stowarzyszenie te zrzesza
    > glownie kretaczy

    Ale to byłoby pomówienie zrzeszenia, które powinno samodzielnie
    dochodzić ochrony. Nie jest to pomówienie wszystkich członków z osobna.

    > a jezlei tych 4 to malutki ulamek czlonkow to jest to
    > pomowienie.

    Ależ liczba członków nie ma nic do rzeczy.

    > To tak jabkbys powiedzial ze wzgledu na fakt dawwania odplatnie dupy
    > przez Janke Kowalksa ze rodzina kowalskich sie zle prowadzi podczas gdy
    > w sklad jej czlonkow wchodza przynajmniej 4 sooby. Pomowilbys te 3
    > pozostale osoby.

    Wtedy byś pomówił każdą z osób z osobna, rodzina nie ma osobowości
    prawnej a członkowstwo nie jest dobrowolne.

    --
    pzdr

  • 33. Data: 2007-05-27 12:37:14
    Temat: Re: Ważne ostrzeżenie na temat Zrzeszenie Prawników Polskich [EOT]
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]

    Ale nie odpowiesz, nie wyjaśnisz i nie zacytujesz? :>

    EOT
    --
    pzdr

  • 34. Data: 2007-05-27 12:53:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@n...cry> napisał w wiadomości

    > No tak. Fajny tekst ale to już ad personam.

    Nie, nie taki był jego cel.

    > Ale nikt nie wyskoczył.

    Bo i nikt się nie broni.

    > Śmiem podejrzewać, że GW i Rzepa mają każde z osobna więcej prestiżu niż
    > omawiane zrzeszenie.

    Rzecz gustu :-)

  • 35. Data: 2007-05-27 13:36:36
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale to byłoby pomówienie zrzeszenia, które powinno samodzielnie
    > dochodzić ochrony. Nie jest to pomówienie wszystkich członków z osobna.

    ale po co mi to piszesz, jak tylko napisalaem ze jezeli czlonkow jest
    wiecej niz czterech bo o ile dobrze pamietam strona ma czterech
    bohaterow, to mamy do czynienia z pomowieniem, a kogo nie napsialem tego.

    > Ależ liczba członków nie ma nic do rzeczy.

    ma, bo gdyby stowarzyszenie skladalo sie z tych 4 osob to nie moglo by
    byc mowy (o ile zarzuty sa prawdziwe) o pomowieniu.

    P.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie

  • 36. Data: 2007-05-27 13:37:34
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Michał napisał(a):

    > Ale nie odpowiesz, nie wyjaśnisz i nie zacytujesz? :>

    przeciez przed gowno prawda zamiescilem frgament do ktorego sie odnosze :-)

    P.

  • 37. Data: 2007-05-28 07:04:38
    Od: "temida_a" <t...@W...gazeta.pl>

    > Jeśli takie czy inne zachowania prawników Ci się nie podobają - masz do
    > tego prawo - to prawo zna wiele skuteczniejszych mechanizmów walki, niż
    > wypisywanie żali po stronach internetowych. A przy okazji nie narażasz się
    > na ewentualne reperkusje z ich strony, choć poziom materiału jest tak
    > niski, ze pewnie nikt z tym nawet polemizował nie będzie, bo i po co.
    > Podniosło by to jedynie prestiż tego "dzieła".

    Drogi Robercie, dziękuję serdecznie za Twoją troskę o moje bezpieczeństwo.
    Możesz spać spokojnie, bo ja nie jestem autorką tej strony. Ten list cytuję,
    bo wydał mi się interesujący i byłam ciekawa Waszych reakcji. A dlaczego
    jesteś tak negatywnie nastawiony do tego tematu?

    pozdr, Katarzyna

  • 38. Data: 2007-05-28 14:21:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "temida_a" <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego jesteś tak negatywnie nastawiony do tego tematu?

    Bo z racji swojego zawodu kilka ... dziesiąt razy musiałem wyjaśniać
    podobne do tych opisane zarzuty i z reguły się okazywało, ze diabeł tkwił w
    szczegółach, a zarzuty były bezpodstawne. Tam, gdzie osoby dysponowały
    konkretnymi argumentami, nikt się nie bawił w ceregiele, tylko powiadamiał
    stosowne służby i te szybko sprawę ucinały.

  • 39. Data: 2007-05-28 20:22:31
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > dysponowały konkretnymi argumentami, nikt się nie bawił w ceregiele,
    > tylko powiadamiał stosowne służby i te szybko sprawę ucinały.

    A po powrocie z bajki do rzeczywistości trzeba pamiętać, że gdyby nie
    publikacje prasowe i spora zawierucha z tym związana to np.:
    - prokuratura w dalszym ciągu by nie wszczęła postępowania w sprawie
    propozycji pewnego Lwa R. i korekty pewnej ustawy przez pewną Olę J.;
    - pewien senator Henio S. nie dbał by tak o zachowanie prywatności jak
    obecnie;
    - czy choćby pewien prokuratorek Robercik M. dalej by łamał prawa
    podejrzanych; (przydałyby się esbekowi-hobbyście zarzuty karne, ale mamy
    niestety stalinowski immunitet)

    W każdej z wyżej wymienionych spraw wcześniej rzekomo było dobrze i nie
    stwierdzano naruszenia prawa choć prokuratura miała o nich informacje.
    Jakoś po publikacjach wszystko się klaruje. Siakaś magia.

    --
    pzdr

  • 40. Data: 2007-05-28 20:24:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A po powrocie z bajki do rzeczywistości trzeba pamiętać, że gdyby nie
    > publikacje prasowe i spora zawierucha z tym związana to np.:

    Tyle, że w tamtych sprawach złożono stosowane zawiadomienia.