  • Data: 2006-03-20 11:20:00
    Temat: Ustanie członkostwa, a zobowiązania
    Od: "rafaelli" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jestem członkiem spółdzielni mieszkaniowej. Posiadam własnościowe prawo do
    lokalu. W 2003 roku ma na własny wymieniłem stolarkę okienną
    zakwalifikowaną do wymiany (protokół kwalifikacyjny) i czekam w kolejce na
    wypłatę ekwiwalentu. Przewidywany termin wypłaty 2009 rok.
    Jestem w trakcie sprzedaży mieszkania i zastanawiam się jak powinna być
    rozwiązana sprawa ekwiwalentu. Nadmienię, że Statut Spółdzielni jak i
    "Regulamin wymiany stolarki okiennej" milczy na ten temat. Zaproponowano mi
    pozostawienie adresu do korespondencji i czekanie jak a oni w stosownym
    czasie się do mnie odezwą.

    Wydaje mi się, że Spółdzielnia powinna się ze mną rozliczyć w momencie
    ustani członkostwa (a nie za 3 - 4 lata). Podobnie ja muszę się ze
    Spółdzielnią rozliczyć w chwili ustania członkostwa. Obawiam się, że za 3 -
    4 lata różnie może być. Co więcej nie będę już członkiem spółdzielni, więc
    jakie będę miał prawa?

    Czy mógłby ktoś powiedzieć czy mam racje, a jeśli tak jak zabrać się za całą
    sprawę?

    Pozdrawiam Rafał

    rafaelli79<małpa>gazeta.pl