  • Data: 2010-11-30 20:57:12
    Temat: Urzad Komunikacji Elektronicznej - szukam postanowienia
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej

    Szukam postanowienia, które wydał Urząd Komunikacji Elektronicznej ok
    2-3 lata temu.

    Chodzi o to, jakie prawa ma klient, który wykupując pasmo np __do__
    6mbit ma w praktyce ok 2-3mbit.
    W postanowieniu UKE była mowa o tym, że tak duże różnice transferu
    między umową, a praktyką w dłuższym okresie czasu są nie dopuszczalne.

    Czy ktoś wie, jaką sygnaturę lub numer ma to postanowienie UKE?

    Googluje i niestety nic nie widzę. A jestem na 100% pewny, że coś
    takiego było.
    Udało mi się znaleźć tylko fragment wywiadu z prezesem UKE właśnie o
    tym mówiący.

    Pozdrawiam
    Rafal