  • Data: 2010-11-30 21:26:19
    Temat: Re: Urzad Komunikacji Elektronicznej - szukam postanowienia
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lis, 21:57, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Googluje i niestety nic nie widzę. A jestem na 100% pewny, że coś
    > takiego było.
    > Udało mi się znaleźć tylko fragment wywiadu z prezesem UKE właśnie o
    > tym mówiący.

    Dobrze pamietal, ze cos takiego bylo:

    http://www.cik.uke.gov.pl/index.php?option=com_conte
    nt&view=article&id=88:przepywno-acza-abonenckiego&ca
    tid=44:internet-stacjonarny&Itemid=83

    I na samym dole:
    "W opinii Urzędu Komunikacji Elektronicznej wahania transferu przy nie
    gwarantowanej przepustowości powinny maksymalnie oscylować w granicach
    ok. 20% wykupionego transferu. Większe spadki transferu mogą
    sygnalizować wystąpienie awarii. Taki fakt należy niezwłocznie zgłosić
    swojemu operatorowi."

    Teraz tylko szukam dokladych namiarow na ta opinie - bo opinia pewnie
    jest decyzja administracyjna, wiec musi miec nadany jakis numer sprawy
    itd

    Pozdrawiam
    Rafal