  • Data: 2004-07-23 06:20:00
    Temat: Upierdliwy czy znający prawo sąsiad ???
    Od: "Johny Walker" <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, sytuacja jest następująca. Posiadam działkę do której chce dołączyć
    media ( prąd, wodę, gaz ). Aby to zrobić muszę media ciągnąć przez działkę
    mojego sąsiada. W chwili obecnej jestem na etapie ciągnięcia prądu. Słup
    energetyczny stoi na działce sąsiada i on twierdzi, że do mojego podłączenia
    się do tego słupa konieczna jest jego zgoda, za wydanie której on chce nie
    małą sumę pieniędzy. Czy ma do tego prawo ??? Przecież słup energetyczny nie
    jest jego własnością, nie będą wykonywane żadne prace ziemne. Czy w wypadku
    wody i gazu, gdy trzeba będzie kopać przez jego działkę sytuacja ma się tak
    samo jak w wypadku prądu ???