eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa zlecenie (student) / pracodawca oplacił ZUS... co dalej? › Umowa zlecenie (student) / pracodawca oplacił ZUS... co dalej?
    From: "LifeGuard" <r...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa zlecenie (student) / pracodawca oplacił ZUS... co dalej?
    Date: Mon, 21 Feb 2005 21:42:17 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@dkj96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam
    Mam taki problem, a moze to nie jest problem. W zeszłym roku wykonałem
    zlecenie na umowe o zlecenie. Pracodawca wyplacil mi naleznosc i podpisalem
    umowe. Ale dopiero teraz niedawno przegladając ponownie tą umowe to
    zauwazyłem, ze moj zleceniodawca opłacił mi składki na ubezp. emerytalne,
    rentowe i wypadkowe. Z tego co wiem jesli jestem studentem i nie mam
    ukonczonych 26 lat to nie musze miec tego opłaconego. Wnioskuje ze oplaca mi
    to panstwo. Co w zwiazku z tym? Bo moj kumpel straszy mnie ze juz bede
    musial sobie wybrac towarzystwo emerytalne. Czy moze przy zwrocie podatku
    zwroca mi te składki?
    Jak to dalej sie odbywa?
    Jutro sprobuje skontaktowac sie z ksiegową tej firmy.

    Andrzej T. [ LifeGuard ] www.ratownictwo.w.pl