  • Data: 2004-08-05 07:02:26
    Temat: Umowa z Bankiem - brak podpisu drugiej strony
    Od: "LektoR" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam takie małe pytanie: otóż zawarłem umowę o kredyt z jednym z banków,
    gruntownie ją przestudiowałem, po czym okazało się że na końcu gdzie
    składałem podpis nie ma pięczotki i podpisu osoby upoważnionej do
    reprezentowania strony banku. Czy taka umowa w świetle prawa jest
    zobowiązująca?
    Druga sprawa to taka, że zamierzam spłacić całość kredytu w terminie
    płatności pierwszej raty, na co pozwala mi umowa po wcześniejszym 3-dniowym
    uprzedzeniu o tym bank. Dalej w umowie czytam, że jeżeli spłacam całość
    kredytu to zwracana mi jest kaucja, a ponosze tylko koszty oprocentowania za
    okres od udzielenia usługi finansowej do czasu jej spłaty. Natomiast osoba w
    banku w rozmowie telefonicznej twierdzi, że nie potrzebne jest pisemko
    natomiast kaucji onie nie zwracają w takim przypadku. I co w tej sprawie
    mogę zrobić??

    Z góry dziękuję za wskazówki.

    --

    Pozdrawiam, LektoR