  • Data: 2003-03-28 13:02:27
    Temat: Umowa przedwstępna - uruchomienie kredytu
    Od: u...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    Przewertowałam całe archiwum grupy i nie znalazłam odpowiedzi na mój problem :
    ((
    Kupuję mieszkanie na kredyt. W podpisanej umowie przedwstępnej (zadatek 10%
    wartości) jest określone, że zapłata pozostałych 90% nastąpi w dniu podpisania
    aktu. W umowie kredytowej uruchomienie kredytu nastąpi po: przedstawieniu aktu,
    przyjęciu w poczet członków, opłaceniu stosownych opłat w sądzie przy założeniu
    KW. Co potrwa najmarniej tydzień czasu. Co ja mam robić??? Zbywcy mogą odstąpić
    od umowy (bo przecież ja nie dotrzymuję jej warunków). Jak ich przekonać żeby
    poczekali na pieniądze?
    Liczę na Waszą pomoc, jeszcze nie panikująca Ula.