  • 41. Data: 2006-08-04 16:43:25
    Temat: Re: Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > No ja akurat na tym skorzystałem.
    > Inna sprawa, że akurat we Wrocławiu jest orzecznictwo stosunkowo dobre
    > dla pracodawców.

    Sądy nie mają być dobre dla kogokolwiek. Mają wymierzać "sprawiedliwość"
    a w ostateczności orzekać zgodnie z prawem ;) A prawo w Polsce jest jedno :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 42. Data: 2006-08-04 20:44:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Sądy nie mają być dobre dla kogokolwiek. Mają wymierzać
    > "sprawiedliwość" a w ostateczności orzekać zgodnie z prawem ;) A prawo
    > w Polsce jest jedno :)

    Na ten temat akurat prawa nie ma, jest tylko wyrok SN.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 43. Data: 2006-08-06 06:30:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Na ten temat akurat prawa nie ma, jest tylko wyrok SN.

    Twierdzisz że wyroki SN nie opierają się na prawie ;) ? A na czym?

  • 44. Data: 2006-08-06 07:15:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Twierdzisz że wyroki SN nie opierają się na prawie ;) ? A na czym?

    Czasem na prawie, czasem jakby na czymś innym. No ten akurat jest jakiś
    bezsensowny. Podobnie jak moje ulubione orzeczenie TK do art. 5 ustawy o
    utrzymaniu czystości w gminach (z bodajże 1997 r.)