    From: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa kupna, sprzedazy aparatu cyfrowego...
    Date: Thu, 10 Jul 2003 00:22:51 +0200

    Moze ktos mi podac link ze wzorem i wogole napisac czy to ma sens ?

    Chce kupic nowy aparat cyforwy wartosci ok 2500zl

    Kupie go od czlowieka co sprowadza je z nimiec bo taniej, nie wiem czy ma
    firme itd..
    Interesuje mnie tani zakup (aparat nowy nie kradziony !! tam maja taniej i
    zarabiaja wiecej.. ehhh)
    ale wiadomo ze gwarancja nie jest tak pewna jak ta ze sklepu. Czy taka umowa
    miedzy mna a czlowiekiem - importerem ma sens ? Spiszemy sowje dane i ze
    sprzedaje mi aparat o takim a takim numerze , dnia tego i tego i co dalej ?
    Napisac ze udziela mi gwarnacji 2 lata (slownie mowi ze tak, udziela, ale
    czy bedzie chcial to podpisac?)

    czy moze ktos mi w tej kwesti szybko pomoc ? Chce miec jakies zabezpiecznie
    na wypadek np nie reazliwoania przez sprzedjacego gwarancji (musze mu dac
    aparat a on jedzie do niemiec pewnie go reklowac.. wtedy moze powiedziec ze"
    ja pana nie znam..") itd. Dzieki piekne (chce kupic jutro wiec pospieszcie
    sie jak to mozliwe)

    pozdrawiam