  • Data: 2003-07-10 08:16:51
    Temat: Re: Umowa kupna, sprzedazy aparatu cyfrowego...
    Od: marek <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzys_iek wrote:

    > Kupie go od czlowieka co sprowadza je z nimiec bo taniej, nie wiem czy ma
    > firme itd..
    > Interesuje mnie tani zakup (aparat nowy nie kradziony !! tam maja taniej i
    > zarabiaja wiecej.. ehhh)

    Chce kupić przemycany aparat, stawia warunki i popędza grupę.
    :-)))Zastanowiłeś się kolego, że jak facet wpadnie na tym procederze i
    znajdą u niego tą waszą umowę gwarancyjną to bedziesz miał kłopoty.
    Zastanowiłeś się kolego że jak spiszecie taką umowę, a on jej nie
    dotrzyma i ty pójdziesz z nią do sądu to sąd spyta kupował Pan świadomie
    przemycany towar? I co wtedy?

    pzdr