  • Data: 2003-12-16 17:33:19
    Temat: Uciążliwe warunki pracy -
    Od: Paulo <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mój pracodawca ma zamiar przenieść dział informatyki do pomieszczenia o
    nazwie SERWEROWNIa (setki przewodów sieciowych, zasilających,
    kilkanaście serwerów i napewno uciążliwe warunki pracy).
    Przedzierałem się przez "prawo pracy", ale ogólnie pomieszczenie spełnia
    prawie wszystkie podpunkty, zostały tylko upierdliwe warunki, dla
    niektórych jednak nie jest to argument.

    Może ktoś z Was orientuje się jak wyglądają przepisy/normy pracy w takim
    miejscu? Ale podejrzewam że nie ma takiej definicji w polskim prawie...

    pozdrawiam