  • Data: 2004-04-12 20:36:32
    Temat: Ubezpieczenie OC - śmierć właściciela- co dalej ?????????
    Od: "pk" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanko ?
    Zdarzyła mi sie następująca sytuacja.
    Zmarł mi ojciec miał zarejestrowane na siebie 2 samochody z tym że w 1 samo
    chódzie jestem wpisany jako współwaściciel

    Mam juz wyrok sądu dot sprawy spadkowej i nie wiem co teraz ze składkami OC.
    Z PZU cały czas przychodzą ( przekazy bankowe ) i płace regularnie składki O
    C na konto " zmarłego właściciela" Ale nie wiem czy cos takiego jest do końc
    a legalne.
    Jeden z doradców ubezpieczeniowych wyjaśnił mi , że opłacam te składki jako
    posiadacz pojazdu a nie własciciel który faktycznie nie zyje. I niby moge je
    ździć.
    Wiem ze sprawa jest nieco prostsza w przypadku 2 samochodu , którego jestem
    współwaścicielem ale i tak prosze o pomoc.
    Czy będąc współwaściecielem auta obejmuje mnie polisa OC czy tylko tą osoba
    która jest wpisana na dowodzie wpłaty OC ?
    Czy jako współwaściciel dziedzicze zniżki ?
    Czy ktoś miał podobna sytuacje i co w tej sprawie mozna zrobić ?