  • Data: 2009-07-09 11:07:15
    Temat: [Ubezpieczenia] Czy przyjać kwote z ubezpieczenia
    Od: "ben." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Nasz kochany PZU wyliczył mi znacznie zaniżoną kwote z OC sprawcy,
    złożyłem odwołanie.
    Teraz pani z PZU bardzo chce mi wcisnąć tą kwotę na konto jako
    'bezkwestyjną', a nawet na siłę wypłacić przekazem pocztowym.

    Boje się że jak przyjme taka kwote będzie to oznaczało że zgadzam sie z
    decyzją PZU.

    Czy przyjać taka kwote? Czy lepiej poczekać na rozpatrzenie odłowania?