  • Data: 2003-10-23 08:08:16
    Temat: Terminy platnosci za telefon w TPsa :(
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak mi troche nie graja te terminy platnosci za telefon w TPsa. Czy moga tak
    skracac czas platnosci ? Niby daja dwa tygodnie ale to tylko teoria. Wlasnie
    dostalem rachunek za telefon (22.10), wystawiony niby 16.10 no i termin do
    30.10. Ale ja go dostalem praktycznie tydzien a nie dwa tygodnie przed
    terminem platnosci. I tak jest zawsze.

    Fantom
    fut : pl.misc.telefonia