    From: "OLO" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Termin zlozenia apelacji
    Date: Thu, 1 Mar 2012 20:50:47 +0000 (UTC)

    Witam.
    Mam pytanie. Wiem ze jest 14 dni na zlozenie apelacji od terminu otrzymania
    wyroku/postanowienia sadu. Uczestnik będący ze mną w sporze otrzymał
    postanowienie wraz z uzasadnieniem dnia 6 lutego br. Do kiedy ma czas na
    złożenie apelacji? Licząc 14 dni to czy będzie 19 czy 20 luty ostatnim dniem
    złożenia apelacji. Dzien doręczenia wlicza się do tych 14 dni, czy bieg 14 dni
    jest liczony od dnia następnego czyli od dnia 7 lutego.

    Znalazlem taki zapis w artykule:
    "Art. 445. § 1. Termin do wniesienia apelacji wynosi 14 dni i biegnie dla
    każdego uprawnionego od daty doręczenia mu wyroku z uzasadnieniem.
    § 2. Apelacja wniesiona przed upływem terminu złożenia wniosku o sporządzenie
    uzasadnienia wywołuje skutki określone w art. 422 i podlega rozpoznaniu;
    apelację taką można uzupełnić w terminie określonym w § 1."

    Proszę o informację.