    From: v...@g...pl (T.)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Tepsa - jakie mam szanse?
    Date: 6 Dec 2004 20:27:23 +0100

    Ze wzgledu na balagan typowy dla tepsy z powodu wyimaginowanego zadluzenia
    zablokowano mi stacje (od tygodnia nieczynna). Pomimo ciaglych interwencji i
    obietnic natychmiastowego odblokowania nic sie nie dzieje - czuje sie jak
    skonczony pioneczek w starciu z paneinkami z BL, ktore ewidentnie robia ze
    mnie glupa...Dlatego chce zerwac umowe o swiadczenie uslug
    telekomunikacyjnych Z WINY TP S.A. (to istotne) i pozostawic sobie tylko
    umowe o swiadczenie uslug teleinformatycznych, cyli Neo. Czy ktos sie
    orientuje, jak zachowa sie tepsa w tej sytuacji, gdy do Neo potrzebna jest
    aktywna linia, a ta zostanie zdezaktywowana z ich winy. Umowa o Neo jest
    osobna umowa i bede domadal sie realizowania tej uslugi...Moze ktos juz to
    przerabial, moze cos podpowie? Z gory wielkie dzieki za wszelakie
    podpowiedzi i sugestie.
    T.