eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelekomunikacja › Telekomunikacja
  • Data: 2006-11-07 12:39:27
    Temat: Telekomunikacja
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mam takie pytanko, może ktoś odpowie.

    Pojawił się problem z połączeniami telefonicznymi, a co za tym idzie - z
    neozdradą.
    Zgłaszam potrzebę naprawy od około 2-ch miesięcy (od około 15 września).
    Cały czas jestem oszukiwany w BOK (9393), i przez różnych pracowników TP
    S.A., którzy twierdzą, że podobno jest naprawione.
    Czy w tej sytuacji można uznać, że TP S.A. nie wywiązuje się z warunków
    umowy?
    Czy jest sens ścigać ich o jakieś koszty, etc ...?
    Pomijam już oczywiście fakt, że co trzy - cztery dni, dzwoni ktoś i pyta,
    czy naprawione i po negującej odpowiedzi informuje mnie, że " będzie
    interweniował (a), i dalej nic).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1