-
1. Data: 2006-11-07 12:39:27
Temat: Telekomunikacja
Od: "R De" <r...@p...onet.pl>
mam takie pytanko, może ktoś odpowie.
Pojawił się problem z połączeniami telefonicznymi, a co za tym idzie - z
neozdradą.
Zgłaszam potrzebę naprawy od około 2-ch miesięcy (od około 15 września).
Cały czas jestem oszukiwany w BOK (9393), i przez różnych pracowników TP
S.A., którzy twierdzą, że podobno jest naprawione.
Czy w tej sytuacji można uznać, że TP S.A. nie wywiązuje się z warunków
umowy?
Czy jest sens ścigać ich o jakieś koszty, etc ...?
Pomijam już oczywiście fakt, że co trzy - cztery dni, dzwoni ktoś i pyta,
czy naprawione i po negującej odpowiedzi informuje mnie, że " będzie
interweniował (a), i dalej nic).
-
2. Data: 2006-11-07 13:47:58
Temat: Re: Telekomunikacja
Od: Wąski <w...@p...onet.pl>
R De napisał(a):
> mam takie pytanko, może ktoś odpowie.
>
> Pojawił się problem z połączeniami telefonicznymi, a co za tym idzie - z
> neozdradą.
> Zgłaszam potrzebę naprawy od około 2-ch miesięcy (od około 15 września).
> Cały czas jestem oszukiwany w BOK (9393), i przez różnych pracowników TP
> S.A., którzy twierdzą, że podobno jest naprawione.
> Czy w tej sytuacji można uznać, że TP S.A. nie wywiązuje się z warunków
> umowy?
> Czy jest sens ścigać ich o jakieś koszty, etc ...?
> Pomijam już oczywiście fakt, że co trzy - cztery dni, dzwoni ktoś i pyta,
> czy naprawione i po negującej odpowiedzi informuje mnie, że " będzie
> interweniował (a), i dalej nic).
>
>
Proponuje napisać pismo, że w wyniku niewywiązywania się z umowy o
dostarczanie internetu rezygnujesz z niego i zostaw to w telepunkcie.
Oczywiście zabierz potwierdzone ksero.
Reakcja jest natychmiastowa... przerabiałem już to kiedyś z tymi
papudrakami z TPSA
-
3. Data: 2006-11-09 18:16:03
Temat: Re: Telekomunikacja
Od: "R De" <r...@p...onet.pl>
Użytkownik "Wąski" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:eiq2qf$o7l$1@news.onet.pl...
>R De napisał(a):
>> mam takie pytanko, może ktoś odpowie.
>>
>> Pojawił się problem z połączeniami telefonicznymi, a co za tym idzie - z
>> neozdradą.
>> Zgłaszam potrzebę naprawy od około 2-ch miesięcy (od około 15 września).
>> Cały czas jestem oszukiwany w BOK (9393), i przez różnych pracowników TP
>> S.A., którzy twierdzą, że podobno jest naprawione.
>> Czy w tej sytuacji można uznać, że TP S.A. nie wywiązuje się z warunków
>> umowy?
>> Czy jest sens ścigać ich o jakieś koszty, etc ...?
>> Pomijam już oczywiście fakt, że co trzy - cztery dni, dzwoni ktoś i pyta,
>> czy naprawione i po negującej odpowiedzi informuje mnie, że " będzie
>> interweniował (a), i dalej nic).
> Proponuje napisać pismo, że w wyniku niewywiązywania się z umowy o
> dostarczanie internetu rezygnujesz z niego i zostaw to w telepunkcie.
> Oczywiście zabierz potwierdzone ksero.
> Reakcja jest natychmiastowa... przerabiałem już to kiedyś z tymi
> papudrakami z TPSA
Naprawili. Pomógł pozew do sądu gospodarczego o odszkodowanie z tytułu nie
wywiązywania się z zawartej umowy. Naprawili w godzinę.