eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelekomunikacjaTelekomunikacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "R De" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Telekomunikacja
    Date: Tue, 7 Nov 2006 13:39:27 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <eipup3$bhu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dlv34.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1162903139 11838 83.24.51.34 (7 Nov 2006 12:38:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Nov 2006 12:38:59 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: YmKKS5QeNpSzilv/ZswF5zFdSx6so8aI
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:424701
    [ ukryj nagłówki ]

    mam takie pytanko, może ktoś odpowie.

    Pojawił się problem z połączeniami telefonicznymi, a co za tym idzie - z
    neozdradą.
    Zgłaszam potrzebę naprawy od około 2-ch miesięcy (od około 15 września).
    Cały czas jestem oszukiwany w BOK (9393), i przez różnych pracowników TP
    S.A., którzy twierdzą, że podobno jest naprawione.
    Czy w tej sytuacji można uznać, że TP S.A. nie wywiązuje się z warunków
    umowy?
    Czy jest sens ścigać ich o jakieś koszty, etc ...?
    Pomijam już oczywiście fakt, że co trzy - cztery dni, dzwoni ktoś i pyta,
    czy naprawione i po negującej odpowiedzi informuje mnie, że " będzie
    interweniował (a), i dalej nic).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1