    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Tele 2 chce 100 zł
    Date: Thu, 20 Sep 2007 22:05:50 +0200

    Nie mam czasu na poszukiwania. Rok temu na nagabujący telefon z tele 2
    zmieniłem operatora stacjonarnego z TP na Tele 2. Potem nagabywali mnie
    telefonicznie na darmowe soboty, dzwoniąc w piątek i uzyskali moją
    telefoniczną zgodę na zmianę umowy od zaraz. Powiedziała pani, że od jutra
    mogę dzwonić w soboty za darmo, a jak się wycofam zapłacę 100 zł. Pisemną
    umowę przysłali później i jej nie podpisałem wracając do TP. Na późniejsze
    telefony i rachunki nie reagowałem. Teraz dzwonili z firmy windykacyjnej do
    żony i sie pytali jej czy ma rozdzielczość majątkową.

    Pytanie: Na jakiej zasadzie firma windykacyjna może próbować ściągnąć
    ewentualny dług ode mnie? Czy musi iść najpierw do sądu?

    boukun