  • Data: 2007-09-21 15:41:21
    Temat: Re: Tele 2 chce 100 zł
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:QxDIi.47000$ph7.42678@newsfe5-win.ntli.net,
    swen <n...@n...com> typed:

    > Czyli jednak to co mowia w TV i pisza w gazetach ma cos na rzeczy.
    > Widac jak pracownicy TELE2 traktuja swoich potencjalnych klientow.

    A o którym tabloidowym magazynie teraz mówisz?
    Ja mam dużą cierpliwość, nawet nie wiesz jak wielką. Ale jak słyszę o
    n-tym przypadku jednego dnia, że "pan/pani się nie zorientowała", to
    odpadam. I też miałem trochę sytuacji, że na prośbę klienta dzwoniłem
    kilka razy, wszystko cierpliwie tłumaczyłem przez dwadzieścia minut, ten
    się zgadza na zawarcie umowy, a po trzech minutach, tuż przed końcem
    czytania tekstu nagle stwierdza, że on jednak nie chce, bo stracił
    cierpliwość. Ale zwykle próbuję nerwy uspokoić _po_ rozłączeniu.

    --
    tbr