  • Data: 2007-09-21 08:17:25
    Temat: Re: Tele 2 chce 100 zł
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Sep 2007 23:40:32 GMT, swen napisał(a):

    > Czyli jednak to co mowia w TV i pisza w gazetach ma cos na rzeczy.
    > Widac jak pracownicy TELE2 traktuja swoich potencjalnych klientow.

    Pamiętam tele2 z początków preselekcji - jak musiałem za tych łosi
    wystawiać faktury klientom. Parę lat minęło, a jak ostatnio mi sąsiadka
    pokazała wydruk bilingu, to musiałem się mocno zastanowić co to w ogóle
    jest (a pracuję w tym) - więc jak ona mogła się w tym połapać (zresztą ona
    też podpisała przez przypadek - numer z kurierem).
    Na szczęście od razu zrobiłem założenie że wydruk jest błędny i
    wytłumaczyłem sąsiadce co jest na wydruku, co powinno być i co jest
    istotne, a co powinna ignorować bo klient nie powinien wiedzieć
    że w ogóle coś takiego istnieje. No po prostu ta firma to parodia,
    ale kasę robią. Chyba złożę u nich CV :-)

    Pozdrawiam,
    Henry