  • Data: 2007-09-21 06:48:18
    Temat: Re: Tele 2 chce 100 zł
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rok temu na nagabujący telefon z tele 2

    Pierwszy i najważniejszy błąd to wdać się w dyskusję i dać się złowić na te
    śmieszne telefoniczne oferty. Czegokolwiek. I taki mądrala jak Boukun dał
    się podejść jak dziecko :-).
    Ja chyba dwa lata temu powiedziałem pani do słuchawki że jeśli jeszcze jeden
    raz do mnie zadzwonią to podam ich do sądu. I jakoś się odczepili... Choć
    pewnie i tak nie mógłbym nic zrobić :-). Do firmy też mi już nie wydzwaniają
    z jakichś Panoram Firm, PKT i innych cudaków.