  • 21. Data: 2006-10-09 20:56:34
    Temat: Re: Tajemnica korespondencji.
    Od: "Angie" <honeybabe@(CIACH)poczta.fm>

    Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał w wiadomości
    news:q357wftmoqqe$.1t63jvf8qw0o9.dlg@40tude.net...

    > Sprawę karną będziesz miał

    Zrob jeszcze jeden wysiłek intelektualny i moze uda ci sie dostrzec ze a)
    Angie to imię zenskie b) nie jestem pracodawca tego kolesia wiec swoje
    okropne wrozby schowaj na lepsza okazje. halloween juz wkrotce :)

    Angie

  • 22. Data: 2006-10-09 20:57:51
    Od: "Angie" <honeybabe@(CIACH)poczta.fm>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    >Jedno nie ma z drugim _niczego_ wspólnego.

    No to jak pisalam- pracownik jak sie czuje poszkodowany to do sadu.
    pracodawca do szukania nowego pracownika:)

    Angie

  • 23. Data: 2006-10-09 20:58:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:egd1rp$nru$1@news.interia.pl Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    pisze:

    > Nie.
    Bzdura.
    "Tajemnica korespondencji, oznacza, iż wszystko, co jest przedmiotem
    przekazu od nadawcy do adresata, należy wyłącznie do tych osób, z wyjątkiem
    sytuacji, gdy wyrażą one zgodę na udostępnienie również innym informacji,
    które między sobą przekazują.
    (...)
    Naruszenie tajemnicy korespondenji podlega karze z mocy prawa. W sytuacjach
    szczególnych (np. związanych ze ściganiem poważnych przestępstw) przepisy
    zezwalają na naruszenie tajemnicy korespondencji."
    Obecnie, w wyniku lawinowego rozwoju róznorakich form łączności tajemnica
    korespondencji określana terminem prawa do ochrony korespondencji
    zastępowana jest terminem prawa do ochrony komunikowania się. Obejmuje nie
    tylko listy tradycyjne, ale mejle, rozmowy telefoniczne, faxy itp.

    Jotte

  • 24. Data: 2006-10-09 21:02:47
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 9 Oct 2006 22:56:34 +0200, Angie w wiadomości
    <news:egecpp$a49$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > moze uda ci sie dostrzec ze a) Angie to imię zenskie

    Możliwe. Bez znaczenia dla meritum dyskusji.

    > b) nie jestem pracodawca tego kolesia

    Bez znaczenia dla meritum.

    --
    Sz.

  • 25. Data: 2006-10-09 21:23:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jotte napisał(a):
> [...]

    > informacji, które między sobą przekazują.
    > (...)
    > Obejmuje nie tylko listy tradycyjne, ale mejle, rozmowy

    Grubo naciągane. Polecam chociażby lekturę Pt, art. 159 ust.2

    M.

  • 26. Data: 2006-10-09 21:28:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:452abd67$1@news.home.net.pl Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> pisze:

    > Grubo naciągane. Polecam chociażby lekturę Pt, art. 159 ust.2
    Grubo przesadzone.
    W rewanżu/odwecie (niepotrzebne skreślić) polecam choćby lekturę strony
    adwokatury polskiej.

    Jotte

  • 27. Data: 2006-10-09 21:36:18
    Od: "Angie" <honeybabe@(CIACH)poczta.fm>

    > Bez znaczenia dla meritum.

    Tak jak i twoja odpowiedz ale jakos nam jej nie oszczedziles :p

    Angie

  • 28. Data: 2006-10-10 08:06:29
    Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>

    Szerr <s...@g...peel> napisał(a):

    > To jest twój problem, nie pracownika. Jak widać, z przepisów wynika, że na
    > adres firmowy może przychodzić do pracowników w pełni prywatna
    > korespondencja. Osoba nieupoważniona, otwierając takie pismo, popełnia
    > przestępstwo.

    Nie sądzę, byś przed sądem wygrał prezentując takie przekonanie. NO chyba,
    że masz adres zameldowania = adresowi firmy ;-))
    Poza tym koresp. przychodzi na adres: Jan Kowalski FIRMA Towary Luksusowe
    ul.Piękna1 Pcim, a nie Kowalski, Piękna1 Pcim, tak więc koresp. przychodzi
    do firmy, prawda?

    Faktem jest
    1: zawracanie d* sekretariatowi korespondencją ze sp-ni mieszk., rachunkami
    za prąd, gaz i listami od cioci kloci jest obciachem, świadczy o braku
    szacunku dla czyjejs pracy (wierz mi, sekretarka nie została zatrudniona do
    obsługi Twoich sekretów)
    2.sekretarkom jest wygodniej nie otwierac koresp. prywatnej
    3.jeśli już coś do Ciebie przychodzi na adres firmy, to zrewanzuj sie
    kobicie czekoladą czy kwiatkiem, a na pewno raz, że nie otworzy Twoich
    listów, dwa - nie wpisze ich do dziennika, trzy -dostarczy Ci go szybciej.
    Jak ją będziesz wkurzał chrzanieniem o prawie i odpowiedzialnosci, a list
    np. jest dla Ciebie pilny - gwarantuję Ci, że jej się gdzieś zawieruszy ;-)))

    Tez odbieram koresp. w firmie, zawsze dziękuje dziewczynom za przysługę i
    nikt nikogo sądami nie straszy.

    zdrowki
    hania

  • 29. Data: 2006-10-10 18:52:12
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Angie <h...@p...fm> napisali:

    > Listy prywatne niech ci wysylaja na adres prywatny. Adres firmy to adres
    > sluzobowy wiec defaultowo wszystkie listy przychodzace do ciebie na ten
    > adres sa sluzbowe i dotycza firmy

    Listy przychodzace do mnie przychodza do mnie nie do firmy. Jesli
    pracodawcy to sie nie podoba, to moze mnie o tym poinformowac.
    A od zawartosci koperty wara.
    Jak znajde w mojej skrzynce list do sasiada, to go raczej nie czytam.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 30. Data: 2006-10-10 19:55:12
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik Hania napisał:

> [...]
    > ul.Piękna1 Pcim, a nie Kowalski, Piękna1 Pcim, tak więc koresp. przychodzi

    A jak przychodzi korespondencja do pacjenta lezacego w szpitalu,
    to dyrektor szpitalu moze se poczytac taka korspondencje?

    Poza tym o tym czy jest to korespondencja prywatna nie decyduje
    kolejnosc parametrow adresu, lecz po prostu kto jest adresatem.
    Tak wiec korespondencja adresowana "Szpital, Jan Kowalski" jest
    tak samo prywatna korespondencja Jana Kowalskiegoa jak korspondencja
    adresowana jako "Jan Kowalski, Szpital". W obu pzrypadkach
    szpital/firma jest tylko doprecyzowaniem adresu pod ktorym
    nalezy szukac Kowalskiego.

    Pozdrawiam :)
    WOJSAL