    From: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tajemnica korespondencji.
    Date: Tue, 10 Oct 2006 08:06:29 +0000 (UTC)

    Szerr <s...@g...peel> napisał(a):

    > To jest twój problem, nie pracownika. Jak widać, z przepisów wynika, że na
    > adres firmowy może przychodzić do pracowników w pełni prywatna
    > korespondencja. Osoba nieupoważniona, otwierając takie pismo, popełnia
    > przestępstwo.

    Nie sądzę, byś przed sądem wygrał prezentując takie przekonanie. NO chyba,
    że masz adres zameldowania = adresowi firmy ;-))
    Poza tym koresp. przychodzi na adres: Jan Kowalski FIRMA Towary Luksusowe
    ul.Piękna1 Pcim, a nie Kowalski, Piękna1 Pcim, tak więc koresp. przychodzi
    do firmy, prawda?

    Faktem jest
    1: zawracanie d* sekretariatowi korespondencją ze sp-ni mieszk., rachunkami
    za prąd, gaz i listami od cioci kloci jest obciachem, świadczy o braku
    szacunku dla czyjejs pracy (wierz mi, sekretarka nie została zatrudniona do
    obsługi Twoich sekretów)
    2.sekretarkom jest wygodniej nie otwierac koresp. prywatnej
    3.jeśli już coś do Ciebie przychodzi na adres firmy, to zrewanzuj sie
    kobicie czekoladą czy kwiatkiem, a na pewno raz, że nie otworzy Twoich
    listów, dwa - nie wpisze ich do dziennika, trzy -dostarczy Ci go szybciej.
    Jak ją będziesz wkurzał chrzanieniem o prawie i odpowiedzialnosci, a list
    np. jest dla Ciebie pilny - gwarantuję Ci, że jej się gdzieś zawieruszy ;-)))

    Tez odbieram koresp. w firmie, zawsze dziękuje dziewczynom za przysługę i
    nikt nikogo sądami nie straszy.

    zdrowki
    hania