  • Data: 2010-04-15 07:00:39
    Temat: Szkolenie pracownika w pracy
    Od: pi3tia <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam taki problem. Pracuje jako informatyk w dosc waskiej dziedzinie,
    wiedze ktora posiadam nabywalem na wlasnych bledach przez 10 lat pracy.
    Czy pracodawca chcac zastapic mnie w przyszlosci na moim stanowisku kims
    innym moze wymusic na mnie przeszkolenie tego pracowanika z wykonywanych
    przezemnie czynnosci? Innymi slowy, czy musze krok po kroku pokazac co
    jak w pracy robie, zdradzajac w ten sposob moj fach?

    Pietia